chocksmock

Tyckte inte det var längesedan jag gjorde ett inlägg här men hejsan...står det verkligen maj?
Jag har verkligen snålat med att dela med mig av mitt liv.

Ja och var ska vi börja?

Här kanske..

På franska landsbygden ?

Eller kanske här..

I den lilla saluhallen med färska korvar och gamla härligt mögliga ostar?

Eller varför inte här, vid ingången till det franska huset?


Kanske skulle skriva något om det sköna livet vid den fina poolen vid det franska huset?


Men den fina utsikten från baksidan det måste jag väl kunna få ihop något om..

Marknaderna, utflykterna, sällskapet?


Något om storstadslivet i Barcelona få se hmm..

Äsch! jag får väl summera det hela istället med att säga att semester är bra, livet är gott.

Vill ni också till den franska lantliga pärlan så googla "Pepoulie".


Var det verkligen så länge sedan som i maj? fy skäms på mig.




Kommentarer
Postat av: B

Gott att se att fam haft det bra!

2012-08-21 @ 12:55:26
Postat av: Veronica

Åh. En sådandär vykortssemester...

2012-08-22 @ 08:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0