Fika i Funäs



Oj! Glömde nästan av er. Vilken höst, så intensiv och full av liv.
Nu gissar jag att ni hunnit tröttna på att läsa om min tripp till det fantastiska Toscana, jag ska tillbaka var så säker!

Efter den trippen blev det en fantastisk tripp till fast åt andra hållet.


Förra årets friskussemester gick i repris men med ett betydligt trevligare väder än i fjol.
Just här sitter jag ovanför, bakom alla skidbackarna i Tänndalen och njuter.

 

Mitt ute på fjället vid en sedan 40 år nedlagd lift. Affärsidérna utvecklades i takt med att kakorna försvann.
Vildmarksåkning med hembakt i lifthuset?
Freeride med bed & breakfast och våfflor i lifthuset?
Skogsåkning för skidälskare över 30, barnen inlåsta i lifthuset?....

 
  


Fika, fika, fika...

Fina samtal om livet, god mat och trevligt sällskap- ett bra upplägg och en riktigt sjysst "oashäng" i vardagen.





Kommentarer
Postat av: Fru Nilsson

Känns som en evighet sen vi var där, men när man ser blider finns känslan kvar:-)

2011-12-04 @ 12:12:42
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0