islossning

Åh vilken dag!
Sol och islossning.
Dagen började med städ och pynt inför frukosten i kyrkan i morgonbitti. Fortsatte sedan med en tur med bruttorna Johanna & Elin till Gällstad. När man själv inte är på jakt efter något speciellt kan det vara hemskt långsamt med shopping och helt plötsligt kan till och med jag förstå min man när han säger att han får ont i kroppen av att gå i affärer.

Nu tror jag att nästa drag blir att hämta lillebrodern hos kompisen och att sätta på en kopp kaffe.
Hoppas ni får en goer lördagkväll och är ni frukkostsugna i morgon (söndag) så är ni välkomna till Vallvägen 2 kl 09.15.










(Etikett på dukarna)






xoxo = pussar & kramar :)/A




Kommentarer
Postat av: me

Jag vet...frukkost??

Frukost ska det va!

2011-03-05 @ 17:34:37
Postat av: Åse

Snyggt stilat! Var sugen på att komma och höra Annica men tyvärr.....måste på spaa. Kram Åse

2011-03-07 @ 12:49:50
URL: http://rapportfranlandet.se
Postat av: Lotta

Så fint ni gjort! hade planerat att gå men glömde sedan helt av denna frukostintervju, undra om det är tecken på ålder eller vem vet vad?

Tycker om dina funderingar och kloka påminnelser om det enkla i vardagen som vi skall försöka ta vara på, Tack!!

2011-03-08 @ 16:42:19
URL: http://lottaspyssel.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack! Lotta, du får komma den 3 april då kommer en närbo till dig, Peter Bergman. Man anar ett lätt släktskap med Måns när man ser vad dina godingar tar sig för :) /A

2011-03-08 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0