lista

Ängel Återbruk
Då är det här, det nya året.
So far so good.

Har jag någon lista? Finnes förväntningar?


Nej, lista på nya löften finns inte. Förväntningarna är ju alltid höga men just nu är jag bara glad åt att mina barn är fina och sams, att vi har goa vänner som vi delade vårt nyårsfirande med, att jag har ett jobb att gå till och att det är de små sakerna som gör mig nöjd.

Jag passar mig för löften, bättre att ge få och hålla dem än att se människor man tycker om bli besvikna över något man inte höll.

Visst hade jag önskat att det fanns en lista med spännande resor bokade och klara, att min personlige tränare stod bakom hörnet och väntade, att världen skulle bli en fin plats för alla människor och mycket mer.
Jag måste nog fundera allvarligt på min lista.

Några saker finns med men de måste inte infinna sig i år.

* vandra pilgrimsleden till Santiago de compostela.
* inspireras av Formexmässan.
* bo några nätter i den italienska byn san stefano di sessanio.
* åka på tjejskidresa.
* lära mig franska och åka runt på franska landsbygden.
* göra en längre (i tid) resa med familjen.
...åsså vill jag så hemskt gärna hoppas att jag kan göra någon glad ibland.

Inga konstigheter egentligen bara 13 rätt på lotto som fattas.

Ska bli kul att gå tillbaka och se vad som kan checkas av vid årets slut.



Då hoppar vi ut och tar vara på de dagarna som ligger framför oss och hoppas och ber att det ska bli goa dagar med mycket kärlek och att utmaningarna inte tar kol på oss och att vi inte glömmer vara tacksamma för det allra minsta som ibland kan va det allra största.

Let the angels be around you to protect you and give you some peace folks/ A



Läste en go grej häromdan..." om du inte kan sova, sluta räkna fåren, prata med herden istället"!
...Riktigt bra tips det där! :)







Kommentarer
Postat av: Marinette

Du gör någon glad varje dag Annika... :)

2011-01-05 @ 15:22:09
Postat av: Lotta

Hej och gott nytt år!



Du kan bocka av en sak på din lista redan nu, du har gjort mig glad genom att jag kan kika in hos dig och läsa dina tänkvärda ord!

Ett tips om du inte skall åka till Formex nu i januari, det finns en mindre mässa på Elmia nästa helg om det skulle ge dig lite inspiration?

Ha det gott!

Lotta

2011-01-07 @ 16:19:22
URL: http://lottaspyssel.wordpress.com
Postat av: Anonym

TACK! Lotta, det blir Formex :)

men Elmia kanske också.

2011-01-08 @ 11:37:08
Postat av: Elise

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 18:05:49
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0