News

Idag träder vardagen in igen. Här betyder det att R drar iväg 05.20 till Göteborg, J & A hoppar ur bingen 06.00 och till sist så är det minsten och mammans tur att gå upp.
När väl alla är iväg så har jag tid att städa, handla, röja, promenera och blogga (!) innan det är dags för mig att dra iväg till jobbet.

Januari är en skön månad. Den är fräsch och oförstörd lite som nyfödda barn, rent och cleant.
Till jul gillar jag hemslöjdat, ulligt och gulligt men när januari träder in så är jag trött på gulleriet. Fräscht och nytt vill jag ha.
Körsbärskvistar står redan i vasen och idag åker det nog in ett gäng vårlökar.




Uppdaterar länkarna och delar med mig av några bloggar/sidor som jag brukar besöka.

Varsågoda!
(kolla länklistan)
Bilderna nedan är ett axplock från dessa sidor)














Fina sängen från Milk deco, jag måste nog ta ett snack med snickarn i familjen. Det vore jättefint med en sådan här i vuxenvariant.



Fräschet till folket!
Januari är skön.


Pia!

Hittade "Pia & Henke" de är från ISAK.







Störtsköna!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0