vitt på tapeten ?

Jag älskar tapeter. Jag kan bli lyriskt förälskad i vackra mönster och färger. I senaste Residence fanns en fantastiks bild på en tapet från Zoffany. Jag vill egentligen ha tapeter med mönster överallt i huset men det som händer här hemma är att den ena tapeten efter den andra målas över med vit färg. ????




I vårt sovrum har vi en randig tapet men eftersom den inte passar så bra till mina fina afswedalalakan så blir det till att måla över den med.

En dag när jag har massa pengar på ett konto avsatt till renovering då blir det tapeter igen.
















Kommentarer
Postat av: B

Sätt tapeter på insidan av garderobsdörrarna så blir du glad varje gång du öppnar dem! Tips?!?

2010-09-02 @ 10:30:52
Postat av: A08

Magiskt vackra... Själv lyckas jag aldrig bestämma mig för vilken som är allra vackrast. Målar vitt direkt i stället!

2010-09-06 @ 12:18:00
Postat av: Anonym

2010-09-06 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0