film i mitt huvve

Har hört talas om folk som drömmer om att de tappar tänderna och hur otäckt det är. Tror att det ska symbolisera att man tappat kollen eller är stressad.

Jag drömde den i verision 2.0. Det var absolut ingen mardröm. Jag var jättelycklig i drömmen för under mina lösa tänder, 6 st, som jag med lätthet plockade ur munnen så hittade jag nya fina mjölktänder!

Nytt liv! Ny chans!


Livet vore fattigt utan drömmar. Arvid sa när han var liten, - mamma väck mig inte för då tar filmen som är i mitt huvve slut.

De är grymt spännande de där filmerna och vilka oanade slut många av dem har. För att inte tala om rollbesättningarna de kan vara ytterst otippade många gånger.


  



Kommentarer
Postat av: B

Det är inte farligt att bli äldre om man betänker vad alternativet är.

2010-11-08 @ 22:41:46
Postat av: Veronica

Det värsta är drömmar av olika slag som får en att känna sig generad hela förmiddagen!

2010-11-10 @ 16:06:02
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: A

Det där vill jag gärna att du utvecklar, när har vi nästa date? Efter alla samtal kanske?

2010-11-10 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0