goeväder

Jag är matt och sitter i soffan, nyduschad efter tennisträning. Förra veckan var det kjolvarning men i dag var vi nere på mysbyx-nivå igen. Ett plus är att backhanden börjar sitta det har ju faktiskt varit ett stort mål. Nu kanske ni inte hänger med på det där med kjolen-det är enkelt. Vi har ett mått på hur duktiga vi måste bli för att skaffa oss snygga träninngskläder. Ibland hojtar vi till och uppmuntrar varann -KJOLVARNING!!!

Idag har jag fått vara med om att klämma och känna på en produkt som snart ska ut i diverse butiker. Den kommer att ligga överst på min önskelista ett tag framöver. Ni som gillar inredningen, kläder i "Jolina"-stil och Odd Molly kommer också att vilja ha det här. Mer än så kan jag inte säga men jag kommer att göra gratisreklam så fort det är ok.

åså goevädret, jag gillar när det snöar men inte när strömmen går så håll tummarna för att det inte händer.


Annat som jag sysslar med nu förtiden är att ta fram förslag till hur vi kan piffa upp "matsalen" i M-kyrkan. Vi har hjälp av duktiga Helen på af swedala. Jag har ju alltid tyckt om vackra miljöer och att piffa och så och tyckt att jag har haft lite koll på vad som är snyggt och gångbart. De senaste månaderna har jag letat efter möbler, miljöer, färg och form och jag inser att det jag har haft koll på bara är ett litet skrap på ytan. Jag har lärt mig massor -och det är så kul, jag njuter!!!

Ni som är berörda -håll ut, första förslaget är inom räckhåll. Vi väntar på några tygprover till fåtöljer och mattprover. Snart så..



Nu är det sängen igen! Det är svårt att komma dit och det är massor av mycket mer svårt att ta sig ur den på morgonen. 
Den här sängen är inte heller min den hittade jag i jakten på inspration för vårt sovrum. På en blogg på Elleinteriörs hemsida. (Jag är dålig på att referera till platser jag hittar bilder på-vilket är ett brott, måste ta itu med detta. Vill inte vara kriminell)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Sängen var så bäddad så du studsar väl om du lägger dig där så sträckt som det var. Jag undrar om det inte var uppbyggt på en spånplatta. Och du, mjölkpallen vid fotändan?? Är det tecken på längtan till en bondgård?

Äh, jag bara sko..Vad skall du bli när du blir stor?

2010-01-28 @ 09:13:35
Postat av: Svar!

Det är en stor och svår fråga, jag väntar på ett välplacerat bananskal som ska leda mig vidare ut på arbetsmarknaden :)



Jag vill bara bo på landet när det finns ström och när det är fint väder och om jag får bo i ett fint hus och om det finns en sjö i närheten och om jag slipper äga djur som är större än en katt.



vem var det som undrade??

2010-01-28 @ 18:46:17
Postat av: Veronica

Men Annika, ska du ha marsvin, hamser och ökenråtta då eller? Fy... ;-)



Om du halkar på ett bananskal så visa mig var du halkade sedan. Jag vill också halka!

2010-01-28 @ 20:32:06
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flugor och katt räcker tack!

2010-01-28 @ 21:32:09
Postat av: Åse

Inredare skulle du passa till.

Du är tydligen i farten både med det egna hemmet och ditt "andra hem". Kul att få ett sådant uppdrag! Ser fram emot det färdiga resultatet.

kram

2010-01-28 @ 21:54:53
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0