att längta bort..

Vi har en liten intern konflikt här hemma. Varje dag vi kollar vädret så blossar den upp. Några uttrycker sin glädje och en blir grinig.
Den deppige hittade jag framför datorn för en stund sedan. Han surfade på fritidsresors semester-TV.



Han är inte den som längtar bort. Ska man analysera läget så är det krisvarning, han vill inte ens åka skidor. Knappt  följa med på helgpromenad. Jag tror att utejobbet denna vintern har framkallat ett slags vintermotstånd. Stackarn.



/A

Kommentarer
Postat av: Veronica

Botas med semester... Jag lovar att blogga inspirerande semesterbilder! Jag står på den längtandes sida, helt klart! Adjö vinter, välkommen ljuva vår.

2010-02-08 @ 22:13:47
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0