pirriga dagar

Johorå!
Nu finns det där igen, löftet om att hoppa upp tidigt på mornarna, att vara ordningsam och duktig. Att- göra- listan med små rutor att kryssa i när det är klart ligger på köksbänken.

Ambitionen att vara duktig är hög!!!
 ...den blir snart lägre så det gäller att få så mycket gjort som möjligt innan karaktären rasar.

Jag kommer börja jobba kl 13 tre dagar i veckan så min första ambition är att ta ett rum i taget med början i källaren och göra ett superstäd och ett jätteröj. Det ska bli mycket intressant att se hur långt jag kommer innan jag börjar ge mig själv bortförklaringar varför jag just idag kan hoppa över det som står på listan.

Giltiga skäl är att någon behöver mig till ett intressant och roligt jobb eller att Christina behöver en motionskompis.
När jag är färdig med röjet är det fritt fram att ringa och boka mig för diverse uppdrag och jobb!
Det är kanske här det stora äventyret börjar?!
vem vet...

Det går även komma med små förslag på sysselsättning direkt här på bloggen.
Göta Petter vad spännande detta kan bli.



I morgon blir det en annan spännande dag. Arvid fyller 13, Axel börjar ettan och leveransen av möblerna kommer till den nyrenoverade kyrkan med den fina Bolonmattan på plats.

Det är Missionskyrkan och Armani som vet vad som gäller! ;)
Jag skickar bild Nina!



Ettakluddare med storasyster. Är man skolmogen om tänderna inte räcker ner? Hur var det nu man mätte det?



Två sjuakluddare varav han till vänster är  födelsedagsbarnet.
Coolingen till höger är en grym golfare som ska bjuda mig på massa roligheter när han blir rik som ett troll och vunnit US-masters. Ok Albert?
Jag har ju fixat massor av köttfärssås med potatis och lingon till dig...





Kommentarer
Postat av: Nina

Ja gör verkligen det :-) Hökerum, stället där det händer... hihi

2010-08-19 @ 12:57:05
Postat av: Fru Nilsson

Torsdag f.m bokar jag för träning med fru Lööf. Ni andra kan väl boka någon av de andra dagarna :0)

2010-08-23 @ 10:06:53
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0