stor förvirrande folksamling





Jag är vilsen och förvirrad. Jag har för tredje gången anslutit mig till det superglobala nätverket Facebook. Det känns ungefär som att vara mitt i en folksamling och småprata med den och den, lite till höger och där ..nästa..hej och godda!

Folk överallt.
Hur beter man sig där egentligen? Vilka är ok att fråga om vänskap? Var drar man gränsen? Vid de som man alltid pratar med eller utökar man med kretsen "de som man nickar igenkännande åt på stan" ?

Jag börjar bli gammal men på FB är det väldigt mycket information och det har jag svårt att ta in. Jag har fullt upp med att sortera informationen här i hemmet vad gäller träningar, aktiviteter och skjutsar. Det finns som tur är ett skyddsnät och det är inte almanackan det är Herr och Fru Nilsson, säkra klippor bara ett telefonsamtal bort.

Denna gången ska jag hänga kvar ett bra tag. Jag gav mig den på att klara svåra sodukon då ska jag väl för farao
klara Facebook!

För övrigt så har jag varit ledig i två dagar-det är körigt att vara ledig i morgon går jag till jobbet för att pusta ut(?).








Sådär Veronica, varsågod hoppas du överlever din ledighet/A









Kommentarer
Postat av: Åse

Du glömmer väl inte av bloggen nu för den där "nymodigheten" facebook!?

kram Åse

2010-04-08 @ 22:28:58
URL: http://rapportfranlandet.se
Postat av: Annika

nej, jag känner mig mer hemma här, du kan vara lugn.

2010-04-09 @ 08:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0