framtid & gäddhäng

Jag försökte inleda en diskussion med mannen igår om vad han hade för bild av oss i framtiden. Jag förklarade för honom att jag går omkring med små bilder i huvudet med tänkbara scenarion.
Det blev ingen lång pratstund." -jag har fullt upp med att överleva nuet".   slut.     punkt.

Jag är så rädd att livet bara går och går och så en dag sitter man där och matar fåglarna och ångrar sig att man inte gjorde det man drömt om.
Som ni ser på bilden har jag inte tänkt mig några gäddhäng i alla fall :)



Nu ska vi fånga dagen med lite mat och sen ett parti kubb på det.


A




Kommentarer
Postat av: B

Titta på era föräldrar så vet du!

Det är skrämmande vad man blir lik med åren.

2010-04-28 @ 09:59:15
Postat av: Anonym

ja man blir ett lik med åren.....:)

2010-04-28 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0