Tjänstlediga tuschpennor

Barnen på jobbet hade kört fast i tuschpenneträsket. När papper och pennor åker fram av gammal vana och det blir överproduktion av "ingenting" då är det dags att ta ett brejk.
Tuschpennorna togs bort och jag förklarade för barnen att nu ska det bli annat av. Vi ska till "next level". 
Ryktet om de borttagna tuschpennorna spreds över de andra avdelningarna och barnen listade snabbt vårt fritids till sista platsen över populära avdelningar.

Hiss eller diss ?
Döm själva.
















Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det var verkligen hiss! Jag blir så glad när jag ser sådant här. Minns själv hur det kändes inuti när man åstadkommit något som man själv trodde inte var möjligt. Har Åsa hittat de andra bilderna?

2009-10-21 @ 09:32:38
Postat av: Åse

Vilka konstnärer. Är det ditt påhitt. Det måste väl bli en utställning av det?

Kram

2009-10-21 @ 15:53:03
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Marinette

Jag blir helt rörd av dessa fantastiska barns helt enastående konstverk. Tänk att jag får vara med och jobba med dessa juveler.

2009-10-21 @ 21:21:20
URL: http://marinetteoberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jättefina bilder. Det inte konstigt att vi pedagoger tycker om akvarellfärger mest när det blir så konstnärligt vackert. Vilka roliga bilder du har hittat att måla av.



Kram Matilda

2009-10-21 @ 21:24:34
Postat av: bloggande pedagogen

Den här gången tycker vi om flaskfärger :)

2009-10-21 @ 21:47:41
Postat av: Lotta

Vilken kreativitet tur att det finns annat än tuschpennor, vore kanonkul att få se detta som en utställning på kanske biblioteket.

Lotta

2009-10-26 @ 18:29:27
URL: http://www.lottaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0