smågodis för själen

         

                                                 
 Det är sånt här som får mig att le ända in till skelettet!


Under besöket i storstan var söndagsutflykten ute på Ulriksdals slott  en riktig höjdare. Ute var det ett riktigt grått och geggigt skitväder men inne i växthuset var det varmt och vackert. Massor av små fina arrangemang och annat ögongodis att ägna sig åt.
Godis till magen var det också gott om, massor av nybakade kakor och tårtor att smaska på.

Bosse Rappne känd från TV såg jag inte till men en äldre kvinna som jag gissar var hans mor skymtade förbi. En annan kändis (förutom Bosses mor?!) som också gick om kring bland lökar och pelargoner var Jimmy Schönning, tur att man fick lite kändiskänning innan man lämnade storsta`n.







Förutom alla kungligheter, kändisar och fr.Borg så bor det en liten fin familj i huvudstaden.
Min vän Anneli med sin Fredrik och deras lilla Freja & lilla "Flinga" i magen.

Så här skrev Anneli inför mitt besök:
I går berättade jag för Freja att mammas kompis Annika kommer och hälsar på och sover över hos oss snart. Hon funderade en stund på saken och sa "Å Tommy kommer å hälsar på Teja, å Pippi också".... (Teja = Freja)

Nej tyvärr, ingen Pippi och ingenTommy, bara en Annika:)

Fredrik! jag jobbar på namnlistan;)
Tack för besöket! kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va... Har vi en dejt den 17-18 April??? Vad kul. Vem har styrt upp denna dejten? Jag måste styra upp en utflykt till Ulrikdals slott ser jag. Kramar i massor

2009-03-09 @ 22:10:50
URL: http://msborg.blogspot.com
Postat av: Anneli

Att få ha en hel Annika hela helgen var verkligen inte illa. Mysigt:) Freja frågar nu varje morgon om Annika sover på vinden. Kom snart tillbaka. Puss

2009-03-10 @ 10:16:45
Postat av: Åse

Vilka mysiga bilder ! Man blir verkligen inspirerad! Har inte kommit till skott med utmaningen att teckna något på bloggen. Kan du hjälpa mig med förslag!?

MVH Åse

2009-03-10 @ 17:46:23
Postat av: Ellen

Åh vilka underbara bilder! Längtar efter våren! Kram

2009-03-11 @ 07:22:36
Postat av: sandra A

Annika, jag kniper inte frivilligt.... är lika nyfiken som du!!

Hoppas du hade en trevlig helg i storstan.

kramar!! :)

2009-03-11 @ 07:44:34
URL: http://antonssonbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0