Vitaminer på väg!

          


Familjen Johansson kommer och direktinjicerar oss med piggvitaminer.

Jag har förberett mig. För det gäller att vara pigg i bena när Bettan kommer. Hennes morronpromenader går i rask takt oftast före vi andra gått upp. 5 rundor i joggingtempo det är min uppladdning. Kanske hinner jag en till innan de drar in.




Rackarns vad vi ångrar att inte tennisracken kom med. Nya dojjor är inhandlade de ska få göra en och annan repa på Härna Lawn court. Det står Roland Garros på. En ny tennisstjärna jag inte hört talas om?
-Öh Rob! Han Roland är han bra??
-Annika det är en tennisarena i Paris....
(Efter lite research så vet jag  nu att det var en flygare död 1918)

Damtennisskor



I vilket fall så satt jag på ett sommarparty för ett tag sedan där vi skojade om att åka på träningsläger.
Hörrni brudar jag är jättesugen!
Tennisläger! ...bara för mammor! (INGA BARN!)
När åker vi och vart?
Vilka vill med?

Frankrike?
Italien?
Varberg?







Kommentarer
Postat av: veronicasfoto

Hoppas du har en skön sommar! Nu bestämmer vi att vi åtminstone har halva ledigheten kvar att njuta av...

Lycka till med de där pigga benen. För det vet jag att du har! Snart är det skoljoggen dessutom.. ;-)

2009-07-16 @ 12:27:18
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0