strandtennis & hånskratt




Städar ur, plockar ihop, njuter av en kväll med blå himmel och vind i håret.
Tvättar lite varvar med strandtennis och annat bla. chipsätning.
Imorgon åker vi hem.
Det gör lite ont att inte ha fortsatt tillgång på bra väder och allt annat som vi förknippar med lilla paradiset här.


Johanna fick ett par jeansshorts som jag hade förra sommaren lite trånga då och alltför trånga i början på denna.
Efter dessa veckor i stugan med promenader och joggingturer tyckte jag att mina vanliga kläder satt lite löst och tanken slog mig när jag såg shortsen ..." nu är det nog läge igen".

Glatt drog jag på mig dem igen och sekunden senare fick två 13-åringars hånskratt agera som referens på hur dessa inte prydde min kropp.
Resultat av sommarmat och fru Nilssons bullar? Eller resultatet av Kicki-Peter-Yvonnes grillgotteri?


Men jag lever och jag är frisk och det finns större shorts så vad gör väl det.

Karl-Oskar var nyss här, det härliga lilla orginalet och sa att han tänkte se till att frysen är full av lax tills vi kommer ner i höst. Inte blir man särskilt ledsen över ett sånt besked.

Mot nya äventyr!! ...och nya storlekar... ;)





Kommentarer
Postat av: veronicasfoto

Friskvårdstimme på arbetsplatsen till hösten? Viktoria kan nog tänka sig att styra upp en timme i veckan. Volleyboll, redskapsgympa, pump och box kanske...

2009-07-23 @ 12:57:25
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är välkommet!

2009-07-23 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0