och de nominerade är:

Jag ligger i soffan och läser sista sidorna i min bok samtidigt som familjen tittar på idrottsgalan. Det blir dags för att nominera årets manlige idrottare jag lyssnar med ett halvt öra och hör att cyklisten Gustav Larsson är bland de nämnda. Boken åker i golvet och jag spetsar öronen och tänker YES! här har vi grunden för ett riktigt bra blogginlägg, jag smakar lite på rubrikerna....ÅRETS IDROTTSMAN OCH JAG -HÄR HAR NI BILDERNA!.....och några rubriker till, håller tummarna men NEJ! ack nej det blev inte som jag och Larsson ville.
Där rök det inlägget.

Får väl försöka imponera på er lite ändå.

Egentligen är storyn rätt kul. Vi hade just anlänt till Muren (kinesiska-the great wall u know)  jag  hörde att det var svenskar i antågande och tyckte det var lite kul att skapa lite kontakt. Jag ställde lite intelligenta frågor om de var här på företagsresa osv. medans jag hör Anna M (mitten) försöker skoja till det lite genom att fråga "Har ni cyklat hit eller?"
Jag hinner tänka "dumma människa"!  här försöker jag vara trevlig och smart och hon bara spelar dum!!!

De ler lite och min hjärna går varm och känner jag inte igen den där tjejen??? Kollar snabbt över killarnas jackor och fattar att det handlar om cykel och på hög nivå.
Sedan skrattade vi hjärtligt tillsammans allihop de för att de kanske trodde att de var mer kända än de var och vi åt att vi hade gjort bort oss totalt.
Vi hade en jättetrevlig halvtimme tillsammans och blev medbjudna/utbjudna på restaurang på kvällen om inte en viss "msborg" hade klantat till det ;) och sedan hade vi faktiskt våra döttrar med oss.
Vilket kanske var tur för jag kan inte dansa!

Dagen på muren blev ialla fall nominerad till en av mitt livs härligaste dag/a

OSlaget i cykel rekar banor november 2007







Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har varit i Thailand...=)

Nu e jag hemma o kan följa din blogg igen. Ska vi ha en leka med foton-dag snart? Jag blir sugen när ser dina roliga bilder!

2009-01-24 @ 09:08:13
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0