Va i ställer tét!

Lilla Karolina 8 år lägger huvudet på sne`, tittar allvarligt på mig och frågar
-ska du inte vara fröken på fritids idag?
-Jo, det har jag tänkt . Varför undrar du det? sa jag.

Jo, för du har inga svarta kläder på dig.

Näää!! ropar Elin lika gammal från andra sidan bordet,
-Du ser ut som en såndär fröken som har hand om de stora barnen som min mamma, hon jobbar på högstadiet!

Där ser ni, ni som ville se mig i lite färg. Vad ni ställer till det för de stackars små barnen. I morgon blir det något ur fritidsfrökenskalan igen.

Godnatt./a








Kommentarer
Postat av: sandra A

Rosa och vitt är ju superfräscht!!

Passar du fint i....

kramkram sandra

2009-02-24 @ 15:57:41
URL: http://antonssonbitar.blogg.se/
Postat av: sandra svantesson

Du är ju lika fin i vad som....

kram

(nu har jag i alla fall sett och varit inne på din sida, mysig!)

2009-02-24 @ 17:49:32
Postat av: veronicasfoto

Nämen, jag som tyckte du var såååååååååå söt i den rosa.

Kul att du hade en "dagens outfit-bild" med på bloggen. ;-)

Antar att det är för att jag jobbar med de stora barnen som jag försökte dressa-om dig.

Jag mailar adressen till dig som vi pratade om idag så att inte det får oönskade konsekvenser.

2009-02-24 @ 19:01:43
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag funderade lite på vad rubriken med vart man ställer teét hade med det du skrev. Tog ett tag innan jag förstod att det var "västgötska". Väskorna heter longchamp. Ett franskt märke. Underbart tåliga men dyra shoppingväskor som är "ihopfällbara". Väldigt behändiga att ta med ut på stan eller resan. Ett måste, i alla fall på Stureplan... =) Kram

2009-02-24 @ 19:48:09
URL: http://msborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0