läckerhäckar & läckergommar

                                                  

ROB + KOCK = god mat!

Det är numer en sanning. För andra gången på 3 veckor har våra vänner sett till att Robban fått en större kunskap om hur man förvandlar råvaror till en kulinarisk upplevelse.

Medans fruarna satt och pratade i soffan stod våra läckerhäckar till karlar i köket och stekte, hackade och stod i. Med jämna mellanrum kom kock-Ola ut i vardagsrummet och berömde och bedömde våra godingar.

Högsta poäng tog Björn hem han blev utsedd till kvällens 10-taggare.  I vilken gren han tog hem denna seger i är lite oklart. Kock-Olas bedömningskriterier är också lite oklara. Vi hoppas på att det var med kökskunskaper han briljerade.
            




          
            
            Kvällens värd tillika trogen bloggläsare, P-J !



R har nu iallafall fått dubbelt så mycket kunskap om matlagning sedan sist,  frågan är nu om han faktiskt är redo att producera en egen måltid?

ROB+RÅVAROR=?

Hur många vill vara med?
Först till kvarn...


TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR/FANTASTISK KVÄLL! VILKA SKÖNA MÄNNISKOR NI ÄR!
VI TYCKER SÅ MYCKET OM ER! <3 (ett hjärta har jag lärt mig av mina barn)




Kommentarer
Postat av: sandra A

Det ser ut som en riktigt lyckad lördagkväll i glada vänners lag!!

Tänk om min läckerhäck kunde överraska mig med att briljera så i köket!? Nu fick jag hålla till godo med fajitas och Melodifestivalstittande igår...

Kramar! :)

2009-02-22 @ 16:00:49
URL: http://antonssonbitar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyvärr Annika... ingen av dina gissningar var rätt. Dildo??? Hahaha, jag får nog gå in på Ellos hemsida och titta lite mer =) KRAM <3

2009-02-22 @ 16:38:57
URL: http://msborg.blogspot.com
Postat av: Åse

Hej Annika! Vad är det för en trevlig matlagningskurs med riktig kock och allt!? Låter kul! MVH Åse

2009-02-23 @ 19:43:20
Postat av: annika

Det är ingen kurs.(men det hade varit bra.)

Dessa två kocktillfällen har getts bort till min man i 40-års present av två olika gäng. De visste vad han behövde, behovet var tydligt.



2009-02-23 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0