post som i gamla dar

Det är inte ofta nu förtiden som det dimper ned handskrivna brev i brevlådan. Att det sedan innehåller framkallade foton gör det hela än mer antikt och upplevelserikt. Nästan som en flashback till gamla tider. (typ 80-tal.
Jag älskar att få brev. Jag har sparat en hel låda i källaren med helt hysteriskt roliga som jag tar fram ibland.

De bästa och absolut roligaste kom då som nu från Anneli.

Tack vännen attt du tog dig tid till att ..handla...skriva...slicka/klistra..gå till brevlådan...beställa foton...till mig!!  :)

Koppen med kaffe ser jag framemot att få avnjuta i juni i Örebro !?





Kommentarer
Postat av: Sandra Antonsson

Jag ser framemot koppen kaffe med dig bara vi får till en dag och tid som passar... kanske får avvakta tills hela julspektaklet är över??

Verkligen roligt att se dig idag Annika, det var så länge sedan.. den gamla goa konfatiden typ..

Julekramar!

2009-12-09 @ 15:54:05
URL: http://smultronstran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0