veckans goding

Måste ju bli Arvid. I morgon (18/8) är det hans tolfte födelsedag. När han föddes var det 30 grader varmt och jag vågade inte ens ha pyjamas på honom de första nätterna hemma. Nu så här 12 år senare ser det annorlunda ut. Vädret är oförskämt kallt ( i skrivande stund) och den goe lille bebisen som gick under namnet "lille Booo" har  vuxit en del och tränat upp sina muskler. Sist vi busbråkade blev jag nedbrottad på golvet. Detta är inte bra. Ett visst övertag känns bättre. Om ett halvår är jag väl säkert omvuxen på längden också.

Grattis Grattis till vår fina Arrebarr!





 Annars pinnar livet på i ca 180 knyck....nu måste jag avbryta det står två brudar i hallen och hoppar. De ska på fotbollsmatch. Jag passar på att åka till stan och jaga en present till födelsedagsbarnet. Sedan ska det handlas och hämtas på annat håll. Jag somnar nog gott ikväll också.

Effektivitet är livets bästa vän.
Bloggandet blir lite lidande men håll er, spännande inlägg väntar. (Höjde jag förväntningarna nu?) :) allt för att inte tappa läsare.

kram och kantarell/a


Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis Arvid! Håller med om att du är en goding!

2009-08-17 @ 17:42:20
Postat av: veronicasfoto

Du tappar inte mig som läsare, godingpojk med godingmamma och det är nog minsann en godingmormor också!

2009-08-20 @ 23:05:23
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0