katten, musen och grodan

Värsta zoot!
Katten drar in lik efter lik. För det mesta grodor, på andra plats fåglar.
Idag slog hon till med en liten liten mus.
Jag tjoade.
Arvid  superhero befriade hemmet från litet dött djur...

.............................................................................................................................
I morgon går tåget.
Kl 06.00.
Destination: VERKLIGHETEN.

Funderar allvarligt att försöka missa det.
Mitt samvete...mitt stora pryda och ibland alldeles för präktiga samvete bannar mig och säger att jag måste hoppa på.

Skulle vilja vara lite mer crazy.
Skulle vilja dra till ett annat land ,köpa mig en lyxig hydda och vifta höft till samba långt in på natten.

Om det är min dröm hur kommer det då sig att jag sitter här i ett svenskt villakvarter med en kommunal anställning hängandes runt halsen??
Förmodligen för att det var min dröm för 20 år sedan.
Nu är den uppfylld.

Men vänta nu, om det var min dröm och den gått i uppfyllelse då måste det väl innebära att dansen utanför lyxhyddan också kommer att inträffa, right?

Yes yes!  måste börja träna på samban.

I morgon klockan 06.00-FÖRTRÄNG FÖRTRÄNG FÖRTRÄNG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0