Traumatisk natt med poliser och snarkare...

Inatt hade Axel en hemsk upplevelse som kanske sätter sina spår. Vi tar det från början. I vår familj finns en snarkare av rang det finns inte många som slår honom i detta. I en veckas tid har jag sovit i paradiset, snarkaren har nämligen varit sjuk och sovit i dotterns rum vilket i sin tur har inneburit att jag sovit ostört i 6 nätter!!
Inatt var mannen tillbaks i sin säng och efter femte gången jag vaknat la jag min kudde över huvudet.....

När Axel kom till våra sängar hittade han inte sin mamma, hon låg ju under kudden. Jag hörde att han frågade något och jag har en svag aning av att jag svarade - mmm.

Efter ca en timma vaknar jag av att Axel ligger nere vid mina knän och trycker. Jag lyfter försiktigt på täcket och han frågar piggt -Har han gått nu?
Vem? frågar jag
Polisen! svarar Axel.
Men axel det har inte varit någon polis här.
Jo, det har det och jag har legat och gömt mig under ditt täcke jättelänge nu.
-Jag är rädd mamma.

Men varför tror du att det har varit en polis här?
Jo för när jag klom till din säng så gömde du dig under kudden och då frågade jag dig om du gömde dig för polisen och då svarade du -Mmm!

Oj så tokigt det kan bli. Hela frukosten gick åt till att prata om vad poliser gör och inte...
Nu ska vi till förskolan och Fritids.

Ta vara på din dag/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0