Jag tränar!



Räkna inte med denna takt av nya inlägg i framtiden just nu tränar jag på hur man gör. I stället borde jag gå ut i skogen och leta mossa och gran och annat bös och "göra julen" utanför vårt hus. Tills det är gjort får man ta och titta på hur det såg ut förra året.
Kortet är dock ganska romantiserat -tro inte allt ni ser! Verkligheten såg annorlunda ut, grått och blött så klart. Vill man göra livet lite trevligare är www.picnik.com ett kul ställe att leka på.

Jag är inte helt nöjd med designen på bloggen jag måste utforska detta område.
Ni kan clicka på bilderna för att se dem i större format.





Idag är det måndag och då har "FANCY FANNY" öppet sin lilla outlet här i byn. Sist jag var där inhandlades angora-vantar och mössor. I love angora. När jag skulle betala låg dessa fina handskar på disken, 600 kr stod det på prislappen.
Åh va fina! sa jag. -Japp och det är vattensnokskinn det svarta där sa herr "Fanny" stolt.  Inte undra på att de var dyra, kommenterade jag. Tycker du att 50kr är dyrt???
Ha ha nej, det tyckte jag inte förståss...men jag kommer nog inte att ha råd att använda dem-så fina!










Ps. inatt blir det prinsesssömn igen-mannen ska sova i eget rum....stackarn...
 

Kommentarer
Postat av: A

Är bilder på dagens outfit nästa steg?? Då är du en komplett modebloggare sen:) Puss

2008-12-09 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0