djupdykning och tyngdlyftning

Undrade ni vart jag tog vägen? Jag dök ned i almanackan och kommer ut någonstans i mitten av Juni.
Mellan djupdykningar och aktiviteter så njuter jag av allt ljusgrönt ute.

...oops kolla ett hus. Tittar man riktigt noga så står det Annika på varenda bräda.




 

Såg ni på mästarnas mästare häromkvällen?...jag är fortfarande fascinerad över Brandins ljus i ögonen när hon förklarar för de andra att tyngdlyftning är det VACKRASTE som finns......

Älskar ögonglitter!


/A










Kommentarer
Postat av: B

Ja, jag undrade om bloggen stilla insomnat.

Minitörnrosasömn?

Gott att du är på banan igen.

2011-05-26 @ 10:35:35
Postat av: Fru Nilsson

Jag kan riktigt se, hur du och Robban sitter i varsin solstol och blickar ut över Tolken;0)

2011-05-27 @ 10:07:34
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gilla!

2011-05-28 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0