love story III

I morse fick jag en sån go känsla av rikedom. Först fick jag väcka-nosapå-klia på ryggen på mr minst, sedan på herr mittimellan och sist på lady- 15.

Jag har tre som luktar godast och som är det bästa man kan ha.
Tacksamhet i bärkassar.

Det är inte alla förunnat och just det gör mig så ödmjukt glad över att jag fått den möjligheten.

Den lille fick sig en törn av ett skoställ på em. En randig och sprucken  näsa får oss att stanna hemma imorgon.
Sist vi var hemma hyrde vi en film. Det blev floder av tårar och en härlig filmupplevelse. Jag brukar gråta till Broarna i Madison County och trodde väl inte att TOY story III var av samma dignitet, ibland blir man överraskad.


En vanlig snyftis..

och en ovanlig.


Älskar att gråta till film.

Oj, jag kom på mer...

Älskar när någon gör livet roligare.
Älskar glittriga ögon.
Älskar humor.
Älskar äkthet.

Det var värst vad mycket kärlek det var i luften ikväll då.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0