är gult fult?



Jag har alltid haft gulskräck. Gult är fult! Det räckte ett tag med att det låg en gul sak framme så tyckte jag att hela rummet såg stökigt ut. Men det finns en havregul ton jag faktiskt gillar. Jag hittade den i ett tyg från sandbergs. Tyget har legat ett bra tag i skåpet men så ryckte det lite i skaparlusten och helt plötsligt så blev det en kudde.
Lite datapyssel och ett svart snöre gjorde också sitt till.

Konstigt att något som man gillar och som man absolut inte tycker om kan ligga så nära varandra.
Hårfint.












Igår var det sol men idag dalar flingor igen. Det gör absolut ingenting för vi fick ju en glimt av solen igår det räcker ju liksom i flera dagar... bara vetskapen om att den finns där är ju skön.


I kyrkan blommar våren för fullt iallafall. Jag skrev ju om det i somras att vi grejjade och gjorde fint där.
Här är en glimt av det...


 



Ta vara på dig...eller möjligtvis låt någon ta vara på dig..
beror ju på dagsform... :)/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0