kakor och minst en styckad tjur

För ett tag sedan träffade jag en kvinna som hade tre frysar. De är fyllda med minst 15 sorters kakor. Det finns alltid minst en styckad tjur. Alltid hembakt bröd OCH bullar.
Kvinnan åker aldrig spontant till stan, shoppar bara en gång om året (i Ullared).
Till jul finns det minst 10 sorters hemgjort julgodis och nygräddat vedugnsbakat bröd.
Hon går upp kl 6 och springer VARJE morgon ÅRET RUNT!!

Min man trodde inte sina öron! Finns det sådana på riktigt?
Han har pressat mig på vem denna kvinna är. Jag vågar inte berätta. Stor risk finns att han överger mig och försöker erövra henne.

Tips till mina singelvänninor testa FRYSTRICKET! (inte på R bara!)




    


....jag har nämnt frysar förut, ett återkommande ämne här på bloggen.
Min analys av det måste vara att redighetsfaktorn = hur full frysen är.

Ja, ja det lilla som fanns i den räckte ialla fall till 12 personers middag idag. Trevligt!

 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara tillägga att kvinnan ovan är född på 70-talet...



2010-10-31 @ 21:49:41
Postat av: Julia

Tror bestämt att jag jobbade med denna kvinna på fritids i Blidsberg! Inte sant?! :) Det är bara att inspireras och peppas av sånna människor! :)

2010-11-01 @ 07:13:44
Postat av: Kärin

ajdå, hel-kört för mig då, som inte ens har en lägenhet att ha frysen i. =(

2010-11-14 @ 17:54:47
URL: http://kaerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0