expedition popcorn

Vilka dagar! Blå himmel och sköna färger-Topp!

Ibland funderar man på hur man ska kunna utveckla sin vardag för att få till det där lilla extra. I söndags hade vi en otroligt skön dag framför brasan i ett nystädat hus-lyxkänsla. Andra dagar vill man att det ska hända saker hela tiden.
Idag läste jag en blogg om två familjer som byggt om varsinn Landrover till rullande hem och drog iväg från Stockholm för att senare hamna i Kapstaden!
Vilken grej! och vilket mod. Gissar att en sådan resa kommer att färga dessa barns liv en hel del. Kika in här www.smallbigexpedition.se


Vet inte om det är åldern eller min kreativa själ som gör sig påminn men ibland får jag sådan lust att göra nya saker, måste liksom passa på innan det är kört på nåt sätt.

Jag får massa ideér i huvudet men oftast kommer de inte ut i verkligheten utan hamnar i en mapp i datorn. En dag springer jag kanske på någon som vill hoppa på tåget med mig och förverkliga något av popcornen som ploppar ut ur min hjärna.

plopp plopp...





Lite vänner och god mat runt det här bordet hade inte gjort ont.









Kommentarer
Postat av: Fru Nilsson

Säg bara till nästa gång det poppar till, jag hänger på...(Robban "älskar" mina ideér)

2010-10-12 @ 12:49:54
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/
Postat av: lovisa

Fin design!:)

2010-10-12 @ 13:24:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0