vackra saker






Det är spännande saker på gång. Vackra saker kan man som sagt inte få nog av.
Snart smäller det för de finaste lakan Sverige sett.....

trendenser.se står det att de är först med att blogga om dessa men hopp-hopp-hopp! sakta i backarna jag vet vem som var först!!! haha :)

Känner ni igen det här?
Jag kommenterade inte, det det räcker att ni vet.





Idag fick jag en liten present av min gulliga kollega Ulrika som snart öppnar en annorlunda butik i Ulricehamn (googla busaåkalasa) hon vet att ett besök på Formex står ganska högt på min önskelista, jag fick iallafall ett nyckelband med loggan på som jag kan hålla och dra i och drömma vidare.

Frossa i saker på en inredningsmässa...usch så världsligt...men fy bubblan vad kul det skulle va. Någon som hänger på nästa gång?








 




Kommentarer
Postat av: Ellen

alltid:)

2010-08-18 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0