mossigt

Vaknade med ett leende i morse. En fruktansvärt rolig dröm avslutade min natt.

Jag tittar mig i spegeln. Jag ser gammal ut och känner inte riktigt igen mitt ansikte. Tar en titt till och kan inte riktigt förstå vad det är som gör att jag ser annorlunda ut. Jag kliar mig lite under ögonen...något lossnar, jag frigör en flik av något. Jag böjer mig närmre och identifierar fliken. Grå lavliknande mossa!! Jag börjar dra. Stora flagor under ögonen lossnar och sedan hittar jag mer, i öronen!
Efter avslutad rengörning-mossbefrielse tittar jag nöjt och igenkännande på mitt ansikte igen.

Tänk att de roligaste komedierna är gratis och det bästa av allt du behöver inte ens vara vaken för att se dem-Topp!





Laven heter skrynkellav, lite kul i sammanhanget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0