vems dag?

..är det här egentligen?

Det är lustigt det här med mors dag.
Min far han går ut på ängen och plockar liljekonvaljer och bjuder sin fru på "kaffe på sängen"  och hälsar från de utflugna barnen, alltså mig och systern.


Mina barns far
hoppar upp i ottan när barnen fortfarande sover och plockar blommor som de senare kan ge bort. Pappan dukar en bricka med kakor och saft  innan barnen väcks och tvingas in till mammas säng.

Jag själv
ser till att min mans mor inte blir bortglömd och fixar söndagslunch som han kan bjuda henne på.

Min mor firar mors dag genom att bjuda sin far på söndagsmiddag.

Det här är en sjukt snurrig dag.

Dagens ros  till alla som hjälper barnen att fira sin mor!


Jag gav min mor en kram och ett löfte om en utflykt till  LUSTFYLLT. 

                        

......och mamma du är min bästa mamma och bara så du vet -Jag ÄLSKAR DIG!♥






Kommentarer
Postat av: mamman

Det bästa med Mors dag är att alla tänker i alla fall på nå´n. Tack för de älskvärda orden! Jag älskar er allihop och är så tacksam för att ni finns! kram

2009-06-01 @ 13:49:11
Postat av: Fru Nilsson

Ser mysigt ut! Behöver ni utfyllnad i bilen så åker jag gärna med

2009-06-02 @ 13:35:44
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0