Bröllopskort

Nu tror ni inte att jag gör annat än sitter vid datorn och leker men där har ni fel!
Idag har jag rensat i landet, lagat mat till 10 personer, serverat kaffe och fika till lika många. Alla tre kottar har/har haft kompisar och ikväll blir det några till som ska sova över.
En tur till Knätte blir det också :)

Om man är effektiv så hinner man ha roligt däremellan så därför, Sandra så hann jag med ett litet kort till dig.
Om du tycker det är Ok så kan du maila mig [email protected] så fixar jag resten också

Är det någon mer som behöver något?

Morsning/a



En liten förhandsgranskning.
(Den rosa texten är bara till för att jag inte vill att någon ska sno bilden utan att fråga).















 


 


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle behöva nya cyklar till killarna, en hemsamarit och lite bättre kondition. Annars är det rätt ok.

Vilken effektivitet du ägnar dig åt :-)



Ha en härlig helg/Nina

2009-05-09 @ 20:46:13
URL: http://dowerfamiljen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Så gulligt av dig Annika :) blev alldeles varm i hjärtat när jag gick in i bloggen och såg detta fina kort.

Du är så fin och mysig... saknar våra pratstunder vi hade under konfatiden!! kramkram och jättetack- jag är såå glad för du tog dig tid!!

2009-05-10 @ 11:04:45
Postat av: veronicasfoto

Du är grym! Vi kanske skulle slå oss ihop o bilda företag. Helhetslösningar till högtider; dop, bröllop, konfirmationer... (det är väl inte så vanligt att man hyr in forograf till begravningar). dessutom har jag ju en sambo som säkerligen skulle vilja vara med och föreslå musik åt våra kunder. Fast jag röstar för att han faktiskt ska hålla sig långt borta från vår affärsidé... ;-)

2009-05-10 @ 13:10:04
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: fru blogg

Vi skulle kunna försöka sälja in idèn hos Herr Kollega i år 3, han har en sambo som gärna vill gifta sig.

Lars kan kanske vara präst?? min man skulle kunna vara...skulle kunna... hrm..brudnäbb??

..och så skriver blivande fru Dower en barnbok om hela spektaklet och så är alla nöjda!!



AB O V E R A L L -ett heltäckande företag helt enkelt ;)

2009-05-10 @ 14:26:01
Postat av: Anonym

Så händig (det lät käckt) du är Annika! Kanske ett kort till en 50 år gammal dam skulle vara lättfixat....??

2009-05-10 @ 20:08:58
Postat av: veronicasfoto

Lars kan vara festfixare. Du får sköta vigseln, det är ju du som står för alla änglaord. Jag fotar, du gör inbjudningskort, placeringskort och tackkort.

Ditt företagsnamn var skitbra ju! ;-)

2009-05-10 @ 20:58:56
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: den händiga-(käcka???)

vem är den anonyme som ska gratta en 50-åring?

2009-05-11 @ 17:56:11
Postat av: sandra

annika jag har mailat dig- så du vet. kram*

2009-05-11 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0