halvstabil




Jag vaknar till ett ljud som är obekant och bortglömt. Det blåser och regnet faller med tunga droppar mot plåttaket utanför sovrumsfönstret.
 

Jag har läst diverse böcker om självutveckling och gruppsykologi, teorier om beteenden osv. och ibland stöter man på texter om vilka personlighetstyper som finns. Jag har förstått mellan raderna att människor som låter sig påverkas av tex omgivningar och väder brukar betecknas som sådär halvstabila typer.
Jag vet inte om jag blir extra jättedeppig om det är grått ute men jag vet att jag blir glad av blå himmel och solsken.
Idag är jag stabil. Det är grått ute och jag har ont i ryggen men deppig? Nej inte ett dugg, bara glad att se så tydliga tecken på att det snart blir grönare ute.!


Sunshine!




Kommentarer
Postat av: Julia J

Jag har i em bakat fam Lööfs chokladrutor med kokos på, ska ta med dem hem till familjen å överraska på fredag! Hoppas att det blir succé, det brukar det bli med de kakorna! :) kram

2010-03-23 @ 19:37:54
Postat av: Anonym

Hej! Det var längesedan jag såg dig och det var längesedan jag åt de kakorna-mumsiga!

Hälsa familjen.



Alltid lika kul med en hälsning-tack!

2010-03-23 @ 19:47:19
Postat av: Åse

Jag är också en sån där halvstabil typ, men med den egenheten att jag älskar "dåligt" väder. När det stormar och regnar vill jag ut och promenera, men när solen skiner har jag inga problem med att vara inne. Konstigt, eller hur?

Från det ena till det andra. Jag hinner nog inte få till en träff innan påsk. Upptäckte att almenackan var fulltecknad, men det går fler tåg.

Kram Åse

2010-03-24 @ 22:24:21
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag är också en sån där halvstabil typ, men med den egenheten att jag gillar "dåligt" väder. När det stormar och regnar som värst vill jag ut och promenera och när solen skiner har jag inga problem med att vara inne. Konstigt, eller hur?

Jag får inte till någon träff innan påsk. Upptäckte att min almenacka var fulltecknad, men det går fler tåg.

Kram Åse

2010-03-24 @ 22:39:55
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det går fler tåg! Vilka fantastiskt fina vantar du är ingen pysslare du är hantverkare sådetså./a

2010-03-24 @ 22:46:47
Postat av: paulina♥

va söt header du har (:

2010-03-24 @ 23:20:45
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0