!derallu...derallu...llit moK

Hur uppstår en längtan? Var kommer behoven ifrån? Hur i hela friden kan man börja längta till Ullared? Jag börjar nästan bli rädd för mig själv. Vad ska jag göra där? spana på Morgan, Boris? Leta efter det ultimata klippet? Behöver jag plastpåsar?
Vet inte, men helt plötsligt en dag förra veckan började Ullaredssuget. Jag tror att de har börjat med såndär skum reklam som går direkt in i det undermedvetna "kom till Ullared....till Ullared...ditt livs klipp gör du i ULLARED"! Den spelas förmodligen upp baklänges samtidigt som Dressman och Ica-reklamen.

Idag på fm satt jag med datorn i knät surfade runt lite och ooops så halkade jag in på ullared.se. Där visades nypåfyllda lastpallar med påskgodis, parfymer, coola kallingar och annat smått och gott. I rutan under varje bild stod det " I butik idag men kanske inte i morgon"-. haha kul!

Jag blir allt lite lockad men jag måste bestämma mig för antingen
1. Åka till Ullared låta pengarna rulla.
eller
2. Låta bli att åka och spara pengarna till något vettigt.

svårt val!                                                               

Hjärnan säger:Stanna hemma! 
Plånboken säger: Spar pengarna!
Reklamens mystiska bakåtmantra säger: "kom till Ullared......Ullared...livet är roligare i Ullared...."

   



Ulla..u..la...laaa..        Lady Gagas hyllning till Sveriges mecka?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0