kvällssummering

ÅÅÅH! Energin flödar. Jag hann både slipa och måla väggarna i killarnas rum. Just nu är det vitt men tanken är att det ska bli ett brett fält med  silver, inramade målningar av rumsägarna och ett stort fotokollage med en 6-åring som skate-ar.
Jag letar för fullt efter en matta som ska mysa till stämningen lite.  Det finns så många sätt att inreda och fixa till det på. Jag har suttit i timmar och letat inspiration på nätet, det finns så mycket fint och häftigt. Det svåra är när man väl ska göra det så går man enklaste vägen ändå. Denna gången har jag gett mig på att det inte ska bli a´la IKEA-schablonen. Jag vill att det ska bli personligt, coolt och "oss".  Jaja det blir som det blir och det blir nog väl.

Helgen har varit energifylld. Jag har fått massor gjort och dessutom varit på partaj till klockan 3 på natten...och när hände det senast då???
Upp med tuppen var det också eftersom jag hade ett litet uppdrag i kyrkan i morse. Trots den korta natten så känner jag mig riktigt pigg.  wow flow!
Det är måndagsvrak-varning.

..Partajet var en riktigt supernajs tillställning. Jag är kass på att bara sitta och kallprata och vara "ytsocial". Jag gillar att analys-prata och vända på halvfilosofiska tankar. Vid mitt bord hamnade 3 likasinnade och samtalsämnena tog inte slut. Tyvärr var vi tvungna att avbryta för en frågesport.
Så lyxigt det är att få sitta ned och äta god mat och prata.
Jag och R har bestämt oss för att rycka upp oss vad gäller bjudningar.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen /God natt!




Inte i den här men visst är den fin!?






Kommentarer
Postat av: Åse

Vad duktig du är Annika! Jag går bara och tänker på att renovera vissa rum. Längre kommer jag inte.

Du måste lägga in före och efter bilder sedan.

Lite, lite inspirerad blir jag faktiskt nu, Vi får se vad som händer!? Kram

2010-01-25 @ 12:06:25
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0