årets första gammelugglefundering


Några i familjen var på badhuset i går kväll. I bilen hem var vi tysta en stund. De i baksätet höll en egen diskussion om hur kul det varit och hur mycket vatten det fanns kvar i öronen.
I framsätet bröt R tystnaden mellan oss med att säga lite kryptiskt och tyst och chockat -jag visste inte att det var så populärt att ja...du vet...att inte ha...du vet...

Jag svarade att jag gjort liknande upptäckter på andra sidan planket.

Det verkar vara läge att investera i Gilette-aktier alternativt köpa in sig i en vaxstudio (eller vad det nu kan heta).
För Bonuspengarna alt aktieutdelningen ska jag åka på semester var så säker.....

Antingen går utvecklingen väldigt fort eller så har vi inte varit på badhuset på väldigt länge.
Det var dagens inlägg och fundering.

Ordet bikinilinje är alltså numer utplånat i dubbelbemärkelse....eller?!




Kommentarer
Postat av: Åse

Menar du att det sysslas med sånt på herrarna också!? Det visste jag inte....i så fall!

Modet växlar minsann och där hänger man inte med!!

Kram

2010-01-13 @ 16:00:42
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha:) Malenas mamma Viltrud gjorde samma hiseliga upptäckt på simhallen i Vetlanda för minst 7-8 år sedan. (Endast inne hos damerna vad jag vet;) Innbär det att pensionärerna i Vetlanda ligger alltså före vissa Hökerumsbor??

2010-01-16 @ 10:15:55
Postat av: the producer

Kan man heta Viltrud???



Ja tydligen! Fick en hälsning efter inlägget att vi tycks leva i forntiden (Tack för upplysningen Marika :)......Ja på RUNSTENSvägen är vi lite efter. Finns det fler saker vi borde veta om så får ni gärna lista dem.

2010-01-16 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0