kli i fingrarna

Höstrusk brukar betyda fingerkli och pysseltider.
Jag har förberett mig med inspiration om andan faller på.



"Toothbear" med ficka på magen där tanden ska ligga i väntan på tandfén.

 

Christina, du stickar och jag pyntar! ...och fikar samtidigt...:)


De här små krabaterna får jag försöka knåpa ihop med fritidsbarnen.

Inspiration hämtad från martahastewart.com


Kanske något för pysselkvällarna, Åse och ni andra som vill vara med!


Goodnight sleep tight, don´t let the bedbugs bite!


Kommentarer
Postat av: Fru Nilsson

Pyssel? Bestäm ett datum, så bokar jag in det med en gång.Jag laddar upp med bullar.

2009-10-05 @ 09:53:05
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag ser mig som självskriven. Jag kommer när du kallar! Har försökt att locka med mig Kerstin Ernvid i mina pysselidéer. Hon var inte ovillig!.

Vi ses i morgon!

2009-10-05 @ 18:41:55
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vill också. Kan man vara med mentalt på distans?? Har tack vare ovanstående klippt pappersägg och filtcirklar halva förmiddagen. Efter dagis ska här pysslas:)

2009-10-06 @ 12:50:38
Postat av: Anonym

heja! heja!

2009-10-06 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0