Rechargeable-vilken tur!

Visste ni att Sveriges svar på kinesiska muren ligger i Kölingared?
Att det finns en jättemega ek på samma ställe.
Hade ni en aning om att det finns ett vindskydd med vidunderlig utsikt på en höjd bortanför Årås där det serveras nybakta kardemummamuffins ?
Inte jag heller men nu vet jag och jag kan varmt rekommendera vandringsleden till er alla. Jag kan inte lova att det finns muffins och kaffe i vindskyddet men en fin promenad kan jag skriva under på att det blir.






   


  
 
                                                                          Jag är inte alltid i tid men den här vitsippan är VÄL sent ute.


 

Då är det måndag i morgon och batterierna är nyladdade. Det är tur att man har "rechargeable". Jag vet inte om det är hösten som kräver lite extra energi men en långladdning inom en snar framtid hade suttit som bomull under rumpan på en flisig bänk.

Gör dig en go vecka! Hitta laddningar i vardagen/annika

Förresten bara lite till...
Mina laddningar/urladdningar under veckan som gick...

Måndag-nyladdad sedan söndagen
Tisdag-lite laddning kvar men batteriet hamnade på rött då vi var beordrade att gå en brandutbildning på kvällstid.
Onsdag-snabbuppladdning- 1 timmas ansiktsbehandling. Den har jag ruvat på sedan jag fick den i januari.
Torsdag-städade i mitt jobbarskåp-laddning. Tittade på stjärnklar himmel mitt ute i mörka skogen -laddning.
Fredag-morronjobb-fredagsmys med axel-snögubbsbygge och snowracer på den cmtjocka snön-laddning.

Denna veckas läxa blir att fokusera på positiva laddningsstationer istället för att fastna i energiuttagsträsket.
Alla med?
Bra då kör vi.


Lördagens turboladdning: fika på stan med de bästa ungarna som finns!


Glöm inte läxan!/a





Kommentarer
Postat av: Julia

Det är så himla mysigt att läsa din blogg Annika! Ett måste så fort datorn kommer på! Ger lite extra laddning i tillvaror!! ;-) Må så gott! Kramar från Julia i linköping

2009-10-19 @ 12:55:07
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att du är här en bamsekram till dig! :)

2009-10-19 @ 14:03:23
Postat av: Marinette

DU är min batteriladdare!!!!!

Vandringsleden verkar bli en besökt plats nästa vecka under lovet. Åtminstone känns det så nu.

Och mina barn är också bäst!!

KraM

2009-10-21 @ 21:28:28
URL: http://marinetteoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0