bus & godis


foto: Veronica Karlsson


Ja gärna både bus och godis men fy farao för helloween.

Svart och orange ingen snygg kombination.
Pumpa denna elaka frukt/grönsak som lurade skiten ur en på lågstadiet då den förädiskt lik persika låg i salladen med ett elakt flin redo att dra små barn vid näsan med sin falska smak. Hu.
Häxor nej tack. Det räcker med den som jag förvandlas till en gång i månaden.
Spöken. Nej tack där också. Jag har fullt sjå med det i morgonspegeln och de som finns i garderoben.( närå ;)
Jag möter hellre sankte Per än Liemannen.
Spindlar klarar jag men allt som har med skräck att göra tycker jag är hemskt.
Gillar inte hemskheter.
Jag gillar rosaskimmer.

Men vem vet för att inte hamna innanför boxen så kanske jag gör helloween till en utmaning.
Är det ok att koncentrera sig på godiset?


Till er alla:
Happy (?) Helloween!        ...motsägelsefullt.

Hemsk Helloween !      ... kanske det heter.

I vilket fall så går jag och lägger mig nu.
Fira på ni bara.







Kommentarer
Postat av: amanda.a

Det bästa med halloween är ju ändå att det är min födelsedag! :D

2009-10-24 @ 20:18:33
Postat av: Anonym

Menar du Halloween :)

2009-10-25 @ 09:18:03
Postat av: Anonym

ja eller hälloviin skit samma faktiskt :)

2009-10-25 @ 19:07:17
Postat av: Lotta

snyggt familjefoto! ja du det där med halloween.... är inget för mig heller, det finns tillräckligt med hemskheter ändå utan att vi behöver spöka ut oss och skrämmas. Det bor nog en liten häxa eller ett troll i oss alla som kikar fram någon gång emellanåt och det tycker jag räcker!



Tack för ditt underhållande sätt att skriva, man får många leenden på läpparna när man hälsar på här!

Ha det gott, är det ok att ja länkar till din sida?

Lotta

2009-10-26 @ 18:32:52
URL: http://www.lottaspyssel.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja det är ok! :)

2009-10-26 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0