Rekord!

Hörrni! nu har ni satt rekord. Här sitter jag och har dåligt samvete över att kreativiteten inte vill flöda. Jag har inte presterat något underfundigt inlägg eller kommit med något nytt men vad händer ??? Jo 32 besök på en dag, Inte illa...akta dig blondin-bella här kommer jag!

Tjenare på er alla 32!
Kul att ni ser mig, synd att jag inte kan säga detsamma ;) haha.

 
HURRA! HURRA!
Jag firar med att gå till sängs...god natt!




Snart är det december och släktens födelsedagsfirande börjar ta fart, bäst att börja förbereda sig.







Kommentarer
Postat av: Nina

Du ser mig inte. Men jag är här och hänger nästan varje dag. Så fortsätt skriv!



Den där "listan" blir bara längre och längre. Ingen löneökning i världen kan leva upp till den. Tyvärr. Men som sagt, det finns viktigare saker i livet. Som att ha varandra :-)

Ta hand om er nu!

2009-11-19 @ 13:01:12
URL: http://dowerfamiljen.blogspot.com
Postat av: Karin

kusinen i utlandet undrar hur morbror mar? har bett mycket, aven hela besattningen. halsa o krama!

2009-11-19 @ 18:20:04
URL: http://kaerin.blogg.se/
Postat av: veronicasfoto

Jag är också ett stadigt "fan" av din blogg!

2009-11-19 @ 21:26:02
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag kan bara instämma med de övriga här ovanför, men jag fattar inte var du får allt ifrån!? Har du funderat på att skriva och illustrera en barnbok? Jag anmäler mig som köpare!

kram Åse

2009-11-21 @ 12:22:24
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Marte

Du ser mig ju mest hela dagarna......men för att verkligen lära känna dig kära kollega och för att du skriver så härliga saker, så tittar jag in rätt så ofta. Det visste du väl redan. Ja nu är det väl bara 30 kvar! Hör av er!!

2009-11-21 @ 16:14:10
Postat av: Julia

Ja också!! :)

2009-11-22 @ 21:21:48
Postat av: Anonym

och så jag med...



kram Matilda

2009-11-23 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0