AB Pyssel&Papp del 1

 
Att omge sig med glada kreativa människor är peppar för själen. 
Kerstin, Åse, Christina och jag har börjat förbereda julen. Det är vi och dekoratörerna på Ikea som är ute i god tid. Gissa om vi kommer att ha det fint hemma till jul.

Ikväll var det papper och ull.



Försöker hålla mig ifrån lantlivs-stilen. Det går sådär. Här sitter både jag och Chrissie i våra bomullstunikor med korsstygn på och arbetar med ull och papper.

ERNST!!! Var är du? Det är bara du som fattas.



-Jag kommer! Jag kommer flickor!
Ska bara lukta färdigt på blommorna först.








Kommentarer
Postat av: birgitta

En liten tovad tomte skulle sitta fint i julklapp. Fick 2 st av Kerstin en gång för många år sedan och de behöver en kompis.

2009-11-04 @ 13:16:35
Postat av: Anonym

ser mysigt ut :)

2009-11-04 @ 13:26:16
Postat av: Åse

Tack för i går! Väldigt trevligt och lärorikt.

Kram kram

2009-11-04 @ 15:32:37
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: kerstin ernvid

Tack för en trevlig kväll! Vem vet den lilla tomten som jag ställde i fönstret kanske hamnar i Högryd !!!

2009-11-04 @ 16:05:40
Postat av: veronicasfoto

Jaha, eftersom man inte blev inbjuden antar jag att det krävs speciell talang, kanske till och med en muterad pysselgen. Jag sticker väl ner huvudet i Photoshop istället då...;-)

2009-11-05 @ 19:01:59
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Fru Nilsson

Tänk vad lite trevliga människor och lite pyssel kan förgylla vardagen...

2009-11-06 @ 09:43:32
URL: http://vardagsglimtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0