En helt vanlig dag.

Ja kära alla ni därute (ca 21st/dag) idag är det måndag. Måndagar är en bra dag ,när den är gjord är det bara resten kvar liksom.  
Just den här dagen såg ut så här:
05.50 mannen pussar godmorgon och drar till Malmö
06.30 alarm på-snooze
06.40 snooze
06.50 bråttom-in i duschen
07.00- 08.13 Äta,piffa, väcka, pussa, puscha, påminna.
08.17 puss på dagis (FÖRSKOLAN!!!)
08.25 Avstämning på jobbet
08.30 idrott år 3....Ett helt eget inlägg om hur 40 elever bara gör som man säger ler och är glada, visst Marte! vilka ungar!!) ok en gnällspik fanns det faktiskt.
Fantastiska år 3-13.20
13.21 -17.00 Fritids.(samma goa ungar som på fm), medla, fostra, pötta på, plocka fram, osv.
17.06 (jag har sifferminne!)  Plocka upp Axel.
Hem för att äta pizzarester från söndagsmyset.
Ut och gräva/plantera.
Johanna kom hem.
19.45 Efter tvättprocedur hamna liten man i sängen och vi läste ur Bamses Naturskola.
20.45 Vaknar och är helt väck går ut och lägger mig i soffan fortsätter att sova till 21.55.
Lite större dam pussar och får kli på ryggen och nattar sig i pappas säng.
22.05 Jag börjar piggna till och får tillgång till datorn och här sitter jag än.....En helt vanlig måndag men ack så innehållsrik.

Jag tror att dagen i morgon ser ganska lik ut i alla fall så är jag rätt inkörd på det som händer mellan 06.30-07.00, jag är grym på att snooza.

Arvid är på läger och Rob i skåne så i natt blir det tyst, så tyst i huset.

Midnatt råder tyst det är i huset...ingen snarkar släckta äro ljusen... :)



Till den mystiske som behövde ett 50 års kort.
Högerklicka och skriv ut på blankt fotopapper.
Montera snyggt på annat underlag. och vips så har du ett "egen-fixat"-kort.
Vill du ha ett mer personligt behöver jag veta mer om kvinnan som ska få det.












GOD Natt ! låt inte männen störa er ;)





Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för kortet- Du är la för go´! Ska följa instruktionerna!

2009-05-12 @ 09:13:45
Postat av: Anonym

jasså var det du!! haha :)

Inga mer nakenrejs i stan nu du.

2009-05-12 @ 09:41:06
Postat av: sandra

Ja det är på midsommardagen, 20 juni som bröllopet är :)

Kan nog fixa det där med fotoskrivare, jag har ingen hemma men om jag inte minns fel så har både mamma och svärmor en.

kramar!!

2009-05-12 @ 10:09:58
Postat av: Birgitta

Pust! Har du fått din positivitet i arv från din far?

2009-05-12 @ 18:38:04
Postat av: veronicasfoto

Jag håller på dig! Snooza är något av det bästa som finns. Lars förstår inte alls charmen med det. När det piper för tredje gången överväger han om han ska kasta ut mig eller väckarklockan genom fönstret. Detta gäller bara de dagar han är ledig, de dagar han jobar går han alltid upp först för att slippa mitt snoozande.

2009-05-12 @ 19:42:53
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0