veckans våtservett

En dag frågar en son sin far:   "Pappa, springer du en maraton med mig"

Pappan svarar:   "ja",  och de springer sin första maraton tillsammans.


En annan dag frågar sonen sin far igen:   "Pappa, springer du en till maraton med mig?" 
och pappan svarar igen:      "ja, självklart min son om det är vad du vill".


En dag frågar sonen sin far:   "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"   (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen något tvekande  "Jaa......."


Det finns en gräns för hur mycket man kan göra för sina barn.

Eller?


Titta och begrunda....hämta en servett/annika

Kommentarer
Postat av: Ellen

Såg att Michael W Smith kommer till Jönköping 22 maj.

...kanske något att boka in?

2009-03-02 @ 19:30:13
Postat av: mig

Ja det gör vi!!

2009-03-02 @ 20:42:12
Postat av: Anonym

Åhhh Annika... Nu är det jag som gråter. Inte för ditt youtubeklipp utanför att jag inte är hemma på hela helgen och kan därför inte träffa dig. Jag hamnade visst på hotell, melodifestival och med backstagepass i Norrköping denna helg. Ja, nu är jag väl inte så ledsen för det, utan mer för att jag hade sett fram emot att få bjuda dig på fika och få prata lite med dig. Men vi får väl ta det en annan gång då. Suck!!! Många kramar

2009-03-03 @ 22:21:59
URL: http://msborg.blogspot.com
Postat av: annika

don´t cry baby, vi har ju en date 17-18 april fast då är vi fler som vill fika :)

2009-03-04 @ 17:53:03
Postat av: johanna

jag fick in klockan på bloggen! :D

2009-03-07 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0