snabba bud!

Strax efter det senaste blogginlägget  ringde det en man och frågade om jag ville ha hjälp med en "söka jobb-reklamkampanj".
I priset ingick visst lite reklamtid på tv också....
snabb som attsingen var han till på köpet.

Kolla här bara!







Det här är killarna som jobbar på ackord!  Nu är det bara och vänta på napp!






Mannen som ringde ville samtidigt passa på att visa lite referensjobb -kör till sa jag!









men va i hela...???!!!
Jag hoppar sökajobbkampanjen ett tag.
Jag har lite annat att ta tag i.
Det verkar som NÅGON har glömt att berätta NÅGOT!



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nu skojar du rejält med oss eller???

Hur har du kommit över detta mtr????

Vad snygg du är och Matilda ser ju ut som en fotomodell. Vem har tagit bilderna?

2009-01-12 @ 18:47:51
Postat av: Veronica

Du är ju grym!

2009-01-24 @ 09:06:57
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0