varumärkestest



Ibland måste man bara göra något helt oväntat för att överraska sig själv lite.
Igår fick jag reklam från ellos* och av gammal vana så åkte det i skräphögen direkt för av ännu en gammal vana så klingar inte ellos* så vackert i mina öron.  Detta varumärke är liksom utdömt redan från början, i alla fall av mig.

Nu är det så att jag försöker jobba på just den där sidan att inte alltid vara så snabb på att "sortera och döma".
Detta gäller både medmänniskor och varumärken. Jag ska bli bättre på att se människan bakom skalet.
Det här med att snabbscanna människor är säkert ett medfött självbevarelseverktyg men ibland blir det verktyget lite för automatiserat. Nu vill jag ta kontrollen över det.

...därför gav jag ellos* en chans idag. Jag beställde dessa två plagg och när jag pratat med telefonisten ett tag så säger hon att ett av plaggen får jag 50% rabatt på! surprise!

Nu återstår bara att vänta och se om min bild av detta varumärke var feldömt eller inte..../a






Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha, ha, lycka till. Gjorde samma test förra året. Skickade tillbaka rubbet. De är bra på att ta snygga bilder på Ellos, inte lika bra på att producera välgjorda kläder. Kram A

2009-02-20 @ 14:54:10
Postat av: Anonym

Det ser väldigt lovande ut i alla fall. Jag och en kollega beställde också en sak från ellos igår. Men jag kan inte med och berätta vad =) Kram

2009-02-20 @ 16:52:15
URL: http://msborg.blogspot.com
Postat av: Sandra A

Ellos är jag inte heller så mycket för... men hoppas du blir nöjd.



Nu har jag och Emil fixat till vår blogg, så den ska vara väldigt personlig hoppas vi på. Välkommen att kika in på antonssonbitar.blogg.se (den andra kommer stängas ner) om du vill!?

Det vore kul om du säger vad du tycker...



kramkram Sandra

2009-02-20 @ 18:18:17
Postat av: veronicasfoto

Jag håller tummarna. Ser ut som att jag kommer fortsätta ha en superhottie som kollega även denna vår.

Min fråga är bara när fröken Lööf ska komma till jobbet i a) pastellfärger

b) klara skarpa färger

c) När mitt inte-äta-godis-projekt ge mig en lika snygg figur som du står ägare till?

Ha en underbar helg! Själv har jag eventuellt lyckats övertala L att följa med på fotomässa imorgon. Tjoho!

2009-02-20 @ 19:46:34
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: annika

OK!På måndag blir det rosa.Jag har faktiskt TVÅ rosa tröjor :)

2009-02-20 @ 20:44:55
Postat av: veronicasfoto

Kul!

Du är väldigt snygg i svart o vitt. Svart är flott men det bara slog mig att jag nog aldrig sett dig i färgglada kläder... ;-) Jag kan ha fel...

2009-02-21 @ 11:59:20
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: birgitta

Bra Veronica att du hejar på lite med färgvalet.

Annika är inte feg i sig själv men hon fegar med färg. Hon är jättesnygg i rosa och pastell och det skulle vara roligt att se henne i eldande rött eller turkos till våren!

2009-02-22 @ 15:37:45
Postat av: annika

dream on babies!

2009-02-22 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0