Solen i Öxabäck




Månadens sista dag spenderades i en sporthall i Öxabäck. Ute sken solen och himlen var blå.
Inne i hallen lös många fler små solar för det blev vinst på vinst för  Arvid & c/o som spelade innebandy.

I Högryd sken solen också. Solen hette Axel och lyste intensivt för det gör han när han får jobba med sin morfar. Paradiset för en Axel är en plats med fyrhjulingar, traktorer, vedkörning, fågelholkstillverkning och mormors älgkött.

Senare kom kusinerna Lisa och Matilda och fam Norén. Mysig kväll och trevlig dag!

Vårtecken! Bosses snödroppar blommar :)



På fredag åker jag till stockholm det finns plats i bilen om det är någon som ändå ska dit..Ellen du har inte ångrat dig??



Kommentarer
Postat av: Sandra Antonsson

Ååh Annika, jag hade gärna liftat med dig till Stockholm för en visit hos Emils bror över helgen. Älskar sthlm.... men jag tror det är för osäkert i mitt höggravida tillstånd!!? kramar <3

2009-03-01 @ 19:58:14
URL: http://antonssonbitar.blogg.se/
Postat av: Ellen

.......Äääöööö! Kör försiktigt,hoppas någon annan kan åka med! :)

2009-03-01 @ 20:38:36
Postat av: Anonym

Stockholm??? Fika??? Hembesök???



Kram

2009-03-02 @ 07:15:01
URL: http://msborg.blogspot.com
Postat av: mig

ja tack alla tre förslag godtas! :)

2009-03-02 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0