Heta stolen!



Ja så här nära kom man då sveriges, just nu, mest eftertraktade man.
Ganska ofarlig situation som inte behövde äventyra äktenskapet nämnvärt.






Ahhhh! Åh! buuuh. Jaaa! i 112 db. En enkel beskrivning av fredagskvällen.





När Johanna var 8 år var hennes högsta önskan att få gå på en West-life konsert. Det fick hon fast 6 år senare. Av leendet att döma såg hon riktigt nöjd ut.





Idol-Mariettes flickvän satt på stolen framför mig.
(wow?)

Ikväll ska jag se det på TV för att riktigt förstå vad som hände och höra vad de sa. Allt gick inte igenom de vita servett-tussarna jag hade i öronen :)





I dag går första pris till Tomten Roy.  I en intervju med honom på morgonen i Missionskyrkan dissade han allt vad julklappar heter. Han slog ett extra slag för det lilla röda paketet fyllt av omtanke och kärlek! HEJA! HEJA!






I veckan löstes gåtan med varför svininfluensan finns. Lite otippat att det inte var på det schweziska forskningsinstitutet utan i ettans klassrum på Hökerums skola.

D- Vet du varför svininfluensan finns?
A- Näää!?
D- Det är för att grisarna också ska få bli sjuka ....
A- ahaaa






För er som undrar hur far mår...
Jo tack. Arne är Arne. Han har kört in flis med traktorn, testat grävmaskinen, åkt på skogsvägen med bilen. Tänk att det kan bo så mycket drivkraft och positiv envishet i en enda människa. Hejja!!
Hade jag ärvt 10% av dessa egenskaper hade jag kunnat förflytta berg. 





Det är så mycket som bubblar inombords men det får jag väl spara till en annan gång.


Röda paket i säckar!

Nu ska jag bara sitta här en stund och försöka överleva detta decemberspektakel som pågår.


HOHO
(inte som i uggla)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0