Lille katt, lille katt





Lilla, lilla Smulan är världens gulligaste katt punkt slut !  (citat Arvid)


Ja, hon är en liten söt , tanig ,10 veckor gammal katt som intagit hemmet med storm. Till och med Robban och Johanna har visat intresse för Axels lilla katt.
Han har också haft visning för granntjejerna Emma & Hanna. ("Hundtricket" är ju känt katt-tricket verkar också fungera:)

Axel har alltid varit rädd för katter men sedan den dagen vi hade två möss inne i huset så förbyttes kattskräcken till musskräck. Då kom han plötsligt på att katter inte är så dumma för de äter ju möss, därav denna kattönskning. Den lille kattägaren är också en duktig bajsletare han har tömt lådan på 6 små kattkorvar idag.

Den som är mest förälskad i katten är dock Arvid- ögonen lyser och han sitter och gosar och viskar "I love you"...(lite gulligt!)

I höstas när Herr & Fru var i London sprang vi på en vansinnigt söt affär,  Mungo & Maud . Jag var bara tvungen att gå in och blev otroligt förvånad när jag en stund senare insåg att det var en katt och hund-tillbehörsaffär. Bilderna i collaget är därifrifrån. Har ni vägarna förbi London så säg till för jag har beställningar. /a



Går du i kattskaffartankar!
Kontakta kattkonsult Magdalena Wistberg.
Alltid snabba leveranser.
Hennes motto : dina önskningar mitt uppdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0